Elevundersøkelsen 2023

Årets undersøkelse gjennomføres på skolen i perioden 06.11 – 08.12.2022. Elevundersøkelsen er en årlig undersøkelse der elever får si sin mening om læring og trivsel i skolen. Det er lovpålagt å gjennomføre undersøkelsen på Vg1, men i Rogaland gjennomføres undersøkelsen på alle trinn hvert år.

I undersøkelsen gir elevene sin vurdering av læringsmiljøet, vurderingspraksis m.m. Undersøkelsen er et viktig grunnlag for å følge opp arbeidet med elevenes læringsmiljø.

Mer informasjon om undersøkelsen finner dere hos Udir. Du kan blant annet lese om formålet med undersøkelsen, få informasjon om de ulike temaene som er inkludert i undersøkelsen og også om behandling av personopplysninger i Elevundersøkelsen.