Velkommen til åpent hus på Kongsgård!

Tirsdag 30. januar inviterer vi til åpent hus for studiespesialiserende på Kongsgård.

Åpent hus er for deg som skal søke videregående skole til høsten og som er usikker på hvilken skole du skal velge. Denne kvelden får du anledning til å besøke klasserom og høre om de fagene vi tilbyr, men du får også en unik sjanse til å snakke med både elever og lærere før du skal gjøre valget ditt 1. mars. Mange elever hos oss forteller at det var åpent hus som avgjorde valget for dem. Men det er også mange andre grunner til å velge oss de neste tre årene.

Skolen er kjent for stor takhøyde - her kan du være deg selv. Som elev ved Stavanger katedralskole får du en helt unik tilhørighet til en lang tradisjon og gjennom å være elev hos oss kan du få både minner og venner for livet. Det finnes mange grunner til å velge Stavanger katedralskole, blant annet et aktivt og inkluderende elevmiljø. Ønsker du å vite mer om studiespesialisering på Kongsgård før du besøker oss, kan du gjerne lese mer her

Vi vet det er vanskelig å velge skole og programområde! Derfor håper vi at du besøker oss tirsdag 30. januar

Oppmøte er i hovedbygningen på Kongsgård. Der møter du en elevvert som tar deg med rundt. Vi har åpent mellom kl. 18:00-20:30, du kommer når det passer deg. Vi ser frem til å ta i mot deg!