Stavanger katedralskole fyller 200 år i 2024!

Anledningen feires med en forestilling 2. oktober 2024 i Stavanger konserthus.

I denne forestillingen ønsker vi å ha med bilder og minner fra tidligere elever for å vise skolens mangfoldige og rike historie; i den forbindelse vil vi komme i kontakt med DEG, tidligere elev ved skolen.

Vi ønsker korte historier fra din tid ved Kongsgård eller Bjergsted. En morsom situasjon, en lærer som satte sitt spesielle preg på timene, en kjæreste, et øyeblikk, lukten i klasserommet, en stor hendelse, de små treffene... Uansett opplevelse vil vi høre fra deg! Om du også ønsker kun å dele bilder, er du velkommen til det.

Vi ønsker:

• To portrettbilder av deg: ett fra skoletiden og ett fra nå.
  • En kort tekst der du forteller om et minne du husker spesielt godt fra skoletiden. Start gjerne med "Noe jeg husker godt fra tiden min ved..." eller lignende.
  • Bildene og teksten lastes opp til Dropbox
  • Merkes: navn, årskull da du gikk ut fra skolen og hva du jobber som/med i dag. Eks: Nora By, russ-94, regnskapsmedarbeider.

Vi gleder oss til å høre fra deg!