Velkommen til Musikk, dans og drama sin nyttårsforestilling "Berørt"

Annethvert år arrangerer Stavanger katedralskole en Nyttårsforestilling i St Petri kirke, og vi vil ha med DEG i publikum! Forestillingen er et høydepunkt for elevene på musikk, dans, drama - og alle 180 elever er med.

Når: Tirsdag 31.januar kl.19.00

Hvor: St. Petri Kirke

Billetter: https://www.linticket.no/page/no/event/20/7835

Til årets Nyttårsforestilling tar vi utgangspunkt i det uttrykksfulle maleriet "Lovers ll" av René Magritte, og har gitt forestillingen tittelen BERØRT. Inspirert av maleriet, ønsker vi å utforske spenningen i å være berørt og uberørt, gå inn i temaet nærhet mellom mennesker, kontra mangel på ekte kontakt.

Temaet er svært aktuelt i den digitale hverdagen vi står i, ikke minst for ungdom. Vi lager en nyskapende forestilling hvor kunstfagene musikk, dans og drama kombineres. Dette er en forestilling for folk i alle aldre, både store og små. Vi ønsker å vise alle følelsene musikk, dans og drama kan vekke.

For dem som skal søke videregående neste år, er dette også en enestående sjanse til å se hva MDD-linja på Bjergsted har å by på. Vi håper å se så mange som mulig av dere i publikum. Dette blir en fantastisk og uforglemmelig opplevelse for oss alle sammen!